24 Haziran 2008 Salı

Oğlumun Doğum Günü

Nice mutlu yaşlar oğluma:)
12 Mayıs Kaan'ın doğum günüydü. Kaan'ın istediği önce evde ev arkadaşları ile sonrada okulda okul arkadaşları ile kutlamakdı. Evimizde 3 gün erken ev arkadaşlarımız ile kutladık. Anneler için küçüklerle zor bir doğum günü oluyor ama çok güzel eğleniyorlar. Bu yılki doğum günü hazırlığımıza sağolsun arkadaşlarım ve annemde katılınca bana pek fazla iş düşmedi.



Bu güzel kurabiyeleri Sevgili Evren arkadaşım taaaaa Antalya'dan Kaan'cığıma gönderdi:)
Kızlar için pembe etekli, erkekler için beyaz şortlu ayıcıklı kurabiyeler yapmış Evren'ciğim Hepimiz hem görünüşünü hemde lezzetini çok beğendik. Brovni - kurabiye arası bir lezzetti
Antalya'dan kurabiye isterseniz Evren'in sayfasına bir bakın derim.
Bu Lezzetli kurabiyeler için Evren'ciğime teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık canım...

Doğum günü pastamızı ise Kaan'cığımın isteği üzerine Hülya Teyzesi arabalı yaptı.
Sevgili Arkadaşım (Mutfakta birimi var )Hülya İzmir içerisinde siparişlerinizi güvenerek verebileceğiniz bir adres tavsiye ederim.
kurabiyecim@gmail.com
Bu güzel pasta için Arkadaşıma teşekkür ediyorum,
Ellerine sağlık Canım...
Arabamızın önden görünüşü:) Oğlum 5 yaşına girdiği için 05 yazmış teyzesi:)

Fotoğraf makinamızda oluşan bir aksilikten dolayı Kaan'ın tek resmi bu kalmış:)
Arabayı kimseye vemedi kendisi yemek için:)



Bardaklarımızda çok cici :)




Patates Salatamız benden


Ördekli ve Ayıcıklı Mahlepli tuzlu kurabiyelerimiz de benden


Hindistan cevizli toplar Annem yapmış çok güzeldi.
Ellerine sağlık Anneciğim



Böreğimiz benim her zaman yaptığım Bulgurlu Börek

Hepinize Sevgiler...

21 yorum:

  1. Canımmmmmmmmm harika olmuş hepsi. Kaan'cımın sizlerle uzun yıllar hoş anılarla geçecek doğum günlerini kutlamasını dilerim. TÜLİN :)

    YanıtlaSil
  2. Selcen'ciğim,
    Kaan'ın pastasını zevkle yaptım.Bu tip 3 boyutlu pasta ilk kez yapıyordum ama çok uğurlu geldi bana üstüste 5 sipariş aldım.KAAN'CIĞIMA BURADAN HAYIRLI YAŞLAR DİLİYORUM.İYİ Kİ DOĞDUN:-)))kocaman öpüyorum:-)) HÜLYA

    YanıtlaSil
  3. Selcencim;
    Minik prensin dogum gününü kutlarım, inşallah bundan sonraki tüm dogum gunlerinizde böyle tüm aile birarada yardımlaşma ve mutluluk içinde geçer.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık der oğluşuna sağlıklı ve huzurlu bir ömür diliyorum.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. AMAN AMÖAN BU NE GUZEL BİR GÖRÜNTÜ ÇOK GUZEL OLMUŞ HERSEY ARKADAŞIM ELLERİNİZE SAGLIK OGLUŞUNUNDA DOGUM GUNU KUTLU VE HUZURLU OLSUN DAHA NİCE YAŞLARA İNSALLAH . İSTANBULDAN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir dogum günü kutlamasi olmus, emegi gecen herkesin ellerine saglik. Kaan'cik pastayi cok begenmis Hülya teyzesi de sahane yapmis yani pastayi, onun da ellerine saglik. Oglusuna nice güzel dogum günleri ve uzun ömürler diliyorum canim.

    YanıtlaSil
  7. Canımmm ortakıııımmm :))))
    İnan bana çok eğlenerek yaptım bu kurbişleri ve beğenmenize çok sevindim. Ancak yetişmeyecek diye nayağı korkmuştum.
    Pastası da harika olmuş Hülyacığım'ın ellerine sağlık.
    Yalnız sofranın zenginliğinden bahsetmeden de geçemeyeceğim. Ellerinize sağlık.
    İnşallah Kağancığım2ın daha güzel günlerinde yine ona bir şeyler yapmak kısmet olur. Evren Teyzesi her zaman emrinize amade.:)))
    Kağan'ı ve seni kocaman öpüyorum canımmm ortakımmm:))))
    Antalya2dan sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Kaan!a uzun saglikli bir omur dilerim.. annesi babasi ve tum sevdikleriyle beraber.. Masanin goruntusu cok hos valla, istahi kabariyor insanin, hepsinin tadina bakmak istiyor :) Sevimli Arabalar filmini cok sevmistim.. pastasi da bi o kadar guzel olmus.. Etekli ve sortlu kurabiyelerde.. (Evren e soyliyeyim ben de isterim diye :)) ordekli ve ayicikli kurabiyeler de oyle guzel.. Ben hic mahlep kullanmamistik.. gecen hafta aldim marketten.. tatil donusu kullanicam insallah.. bakalim nasil oluyormus :) sevgilerle canim..

    YanıtlaSil
  9. iyiki dogdun kaan rabbım nıce guzel yaslar yasatsın sana ınsallah
    _______________
    yasasınnnn bu gun cumaaa
    mutlu cumalar
    mutlu tatiller

    YanıtlaSil
  10. selam
    canım hiç unuturmuyum ama bu aralar o kadar yogunum ve tatlı bir telaş içindeyim.hiç pc başına oturamıyorum.ilk fırsatta tellafi edeceğim söz veriyorum:))güzel oğlunun yeni yaşını kutluyor ona mutlu,sağlıklı,analı babalı bir ömür diliyorum.daha nice güzel yaşlara inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Canim merhabalar,
    oglunun dogum günü kutlu olsun, Allah hayirli günlerini göstersin insallah, harika bir dogum günü ziyafeti olmus, ellerinize saglik, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Selcenciğim,
    oğluşunun doğum günü kutlu olsun. sofra da çok güzel bu arada. sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Selcen'ciğim,
    Oğluna sağlıklı nice yaşlar diliyorum..Sofranız muhteşem görünüyor canım..Senin ve emekleri geçenlerin ellerine sağlık..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Selcen'ciğim,Regaib kandilin mübarek olsun canım..


    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  15. regaib kandiliniz mubarek olsun dualarda buluşalım:)

    YanıtlaSil
  16. _____@@__@_@@@_____
    _____________@__@@_____@_____
    ____________@@_@__@_____@_____
    ___________@@@_____@@___@@@@@_____
    __________@@@@______@@_@____@@_____
    _________@@@@_______@@______@_@_____
    _________@@@@_______@_______@_____
    _________@@@@@_____@_______@_____
    __________@@@@@____@______@_____
    ___________@@@@@@@______@_____
    __@@@_________@@@@@_@_____
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@_____
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
    ____@@@@@_____@_________@@@_____
    ____@@_________@__________@_____
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____
    _____________@@_@_____
    ______________@@_____
    ______________@_____

    Hayırlı kandiller dilerim ....

    YanıtlaSil
  17. Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  18. Günler bize dostların güzelliği ile, geceler onların duaları ile mübarek oluyor. Umudumuz dostların hediyesi, duamız sizlerin sevgisi. Kandiliniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  19. minik yakışıklının doğumgünüymüş her ne kadar üzerinde biraz zaman geçsede doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  20. minik yakışıklının doğumgünüymüş her ne kadar üzerinde biraz zaman geçsede doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  21. Nice uzuuuuun sağlıklı yıllara...sevgiler...

    YanıtlaSil