4 Temmuz 2008 Cuma

Sevgili Arkadaşım Seval'in Sofrasındayız

Arkadaşlar ve annelerimiz yine güzel bir gün geçirdik. Seval'in hazırlıkları ise herzamanki gibi süperdi hangisini yiyeceğimizi şaşırdık, tabi masa böyle olunca bizde akşama kadar yedik :) Seval'in daha önce bizlere hazırladığı güzel masalarına tekrar bakma isterseniz burada ve burada
Hepsi birbirinden güzeldi, Seval'ciğim ellerine sağlık.

MEYVELİİRMİK TATLISIKISIR
MEYVELİ tART

GİRİT SALATASI

(İçinde Turp otu, iç bakla, kabak vardı)SUSAMLI MİLFÖY ÇUBUKLARIYAPRAK SARMA
TATLI MİLFÖYLER
EL AÇMASI BÖREK
KIRMIZI BİBER DOLMASI

KULURAÇA

(Giritlilerin Zeytinyağı ile yapılan kurabiyesi)

ZEYTİNLİ KURABİYE
YOĞURTLU PATATES PÜRESİ TOPLARI

KARNIYARIK BÖREĞİFotoğraf makinamın unutmuşum :( telefon ile çektim, resimler çok net değil:(
Hepinize Mutlu hafta sonları,

Sevgiler...

21 yorum:

  1. Resimlere bakınca doydum:o) Bu nasıl sofra öyle, yemene gerek yok baksan yeter. Arkadaşın ellerine sağlık. Bu arada sunumda çok özenli.

    YanıtlaSil
  2. Çok zengin olmuş. İnsan kolay kolay kalkamaz oradan Selcen!

    YanıtlaSil
  3. off arkadaşım bunlar ne dir böyle baka kaldım valla hepsi birbirinden güzel gözüküyor ellerinize sağlık afiyetler olsun nediyelim ama inan bende bakarak doydum valla sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım bende bu güzel sofranın davetlisi olarak muhteşem tadlardı valla. Yeniden toplansakmı ne dersin? Tülin :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar canim, masallah harika bir sofra, bende olsam aksama kadar degil yatsiya kadar yerdim insán sizlere afiyet olsun, arkadasinizinda ellerine saglik, Allahim Halil Ibrahim bereketi versin, sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. acik bufe galiba bu nefis ikramlar.. ben de bi tabak hazirlamak istiyorum kendime :) yapanlarin ellerine saglik yiyenlere afiyet olsun.. sevgilerle canim

    YanıtlaSil
  7. Selcen'cigim,
    Orada olmak varmis, hersey harika gorunuyor.Simdi gidip inceleyeyim bari:))
    Ellerinize saglik
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Selcenciğim,
    bana böyle sofralar gösterme yaaa. diyetteyiz yani olmuyor. o kadar güzeller ki iyi ki yanımda değil diyeti bozardım kesin. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. seval kım bılmıyorum ama ne olur benımde arkadasım olsun lutfennnn:))))
    bu ne guzel bır sofra boyle

    YanıtlaSil
  10. CANIM MRB NASILSIN İSTANBUL ÇOK SICAK YANIYOR VE BENDE TATİLE GİDİYORUM NEREYE Mİ SİDE’YE BOL BOL RESİMLER CEKİP GELECEGİM.
    BEN YOKKEN SİTEMİ YALNIZ BIRAKMA OLURMU ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET EDİYORUM . BİR HAFTA SONRA BOMBA GİBİ DÖNECEGİM .EN GUZEL GUNLER SENİNLE VE TÜM SEVENLERİMLE OLSUN…
    BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. şekerim masayı gördüm karnım acıktı canım çekti hepsi süper yapanın eline sağlık size afiyetolsun cnm

    YanıtlaSil
  12. selam arkadaşım,ya masada yok yok,canım çekti valla.arkadışının ellerine sağlık.çok farklı tarifler var.bayıldım.
    görüşmek üzere canım

    YanıtlaSil
  13. Selcenciğim mahvetti resimler beni, yorumumu yazar yazmaz mutfakta alacağım soluğu, tabi resimlerdekileri bulamayacağım için de muhtemelen hayal kırıklığı ile tıkınacağım, olmaz ki böyle de yapılmaz ki:-))))
    Sevgiler canikom

    YanıtlaSil
  14. Seval Hanımın ellerine sağlık muhteşem bir sofra olmuş gerçekten. İnsan hangi birini beğeneceğini şaşırıyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. selam arkadaşım tesadüf ziyarete geldim sofrayı görünce gidemedim bi türlü :)süper görünüyor ellerinize sağlık.hayırlı günler dilerim

    YanıtlaSil
  16. Offf offf offff ortakım bu ne böyleee!!! EEe haklısınız tabi bu kadaar güzellik göz önündeyken nasıl uzaktan bakılır??? Afiyet bal şeker olsun hepinize!!!

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  17. Selcen'ciğim,
    nefis bir sofra.Arkadaşların da senin kadar marifetli demekki.Seval'in ellerine senin de bizlerle paylaştığın için emeğine sağlık.Ben döndüm görüşmek üzere.Kendine iyi bak.sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkürler canım..

    Bu sofrada insan kendini kaybeder canım..Hafif oturup ağır kalkardım orada olsaydım eğer..))Arkadaşın Seval'in ellerine sağlık..Çok maharetliymiş açıkcası..Afiyetler olsun..

    Sofrada bulunan tüm annelere ve arkadaşlarına sevgiler..Kocaman öpüyorum seni..

    Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum..

    YanıtlaSil
  19. Ortakcığım hadi ama yenile artık sayfanı yakışmıyor sana :)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  20. yasasnnnn bu gun cuma
    mutlu bır hafta sonu dılıyorummmm

    YanıtlaSil
  21. Hepside cok nefis arkadasinin ellerine saglik canim.Gercekten özenerek emek vererek yapmis.Sunumda cok hos.Sizlere afiyetler olsun.Sevgiyle kal canim.

    YanıtlaSil